Варіанти заробітку на ігрових проектах

Варіанти заробітку на ігрових проектах. Які є види заробітку на ігрових проектах? В чому сенс такого заробітку, переваги та недоліки?

В даний момент заробіток на ігрових проектах зменшився і на таких проектах стало заробляти набагато важче у порівнянні з тим, що було пів року чи рік назад. Це і логічно, тому що ринок в падінні і виходити зараз якомусь новому проекту дуже складно і з великим шансом на невдачу. Попри це, у даній статті буде розглянуто головні варіанти заробітку на ігрових проектах, адже рано чи пізно повернеться золота жила ігрових проектів і до цього потрібно бути готовим. Розглянемо 5 можливих варіантів.

1. Заробіток на грі.

Перший варіант – заробіток на самій грі. Це, коли ви заходите в гру, щось купуєте в ній і окуповуєте свої вкладення через саму гру (ігровий процес). Інакше кажучи мережева версія піраміди. Цей спосіб був найбільш поширений в цей же час рік тому і приніс дуже багато грошей різним гравцям. Зараз же, в наш час – такого не було з часів проекту STEPN, коли окупитись в грі можна було за 20 днів. Ті, хто зайшов в гру в самому початку заробили дуже і дуже великі гроші. Таким чином, в цьому варіанті: хто раніше пішов, той більше і заробив. Прикладами таких ігор були Farmers world, Stepn та багато інших.

Заробіток на грі типу пірамід

2. Покупка ігрових токенів

Варіант номер два – покупка ігрового токену. Це найпростіший спосіб. Багато ігор безпосередньо прив’язані до видобутку чи фарму якихось ресурсів, за рахунок яких іде притік коштів у гру. Якщо ці кількість цих ресурсів росте в більшій кількості, ніж спалюються (чи тратяться) – гра вмирає і в неї перестають грати. Якщо ж в грі дефляція, то ціна на ресурси (токен росте) і за рахунок цього скорочується час окупу. Саме тому і з’явилися ігрові спекулянти.

3. Внутрішньоігрові спекуляції

Третій варіант – внутрішньоігрові спекуляції. Це може бути покупка NFT і її продаж у подальшому. Фліперство і все в цьому роді. Багато хто використовує цей спосіб, коли заходять в проект на ранній стадії, коли нічого немає. Тримати такі ігрові предмети довго не найкраща ідея, тому з даним способом варто бути акуратним. Цей спосіб схожий на другий, але трохи відрізняється. На своєму досвіді минулого року у серпні-вересні заробляв так на грі CryptoBlades. Оскільки там дуже часто змінювалась ціна токену, а всі внутрішньоігрові покупки будь-яких NFT залежали якраз таки від ціни цього токену через оракла (така система, що автоматично змінює ціну на будь-що, в залежності від певного курсу). Тобто, наприклад в один момент ціна на героя могла бути 0.5 $SKILL, через якийсь час вже 0.61 $SKILL або $0.45 $SKILL. І при цьому всьому випадав герой випадкового класу, в той же час як вигідно було робити команду саме з одного. Саме тому багато хто міг переплатити наприклад 0.08-0.1 $SKILL, для купівлі саме потрібного їм класу героя. В той же час нам це дозволяло заробити на різниці. За один такий круг дохід сягав від 1-2 і до 5-6$. За день вдавалось заробляти до 100-150$, оскільки проект був на піку популярності.

Внутрішньоігрові спекуляції

4. Пошук роботи в середині гри.

Четвертий варіант. Це пошук роботи в середині гри. Очевидним і найяскравішим прикладом зараз є проходження Sandbox. Адже не у всіх є можливість чи бажання саме грати у цю гру, але оскільки проект цікавий, можна наприклад створити декілька десятків аккаунтів і заплатити людям, школярам чи студентам, які будуть просто проходити кожен аккаунт за наприклад 15-20$, а за це, в залежності від детальності підготовки самого аккаунту отримати певну винагороду. Можна отримати і приблизно 45 доларів за потрапляння в топ 10 000, можна отримати просто гарантовані монети за купівлю NFT ціною від 2 доларів на кожен аккаунт, або можна просто пройти аккаунт на 500 білетів і сподіватись на перемогу в рафлі альфа пасів в кінці сезону. І це перші такі випадки, коли в індустрії GameFI можна заробити на скілі. Крім цього, це можуть бути якісь ігрові активності, турніри, лідерборди та все в цьому роді.

Заробіток в середині гри

5. Створення ігрових проектів.

П’ятий варіант – створення ігрових проектів. Цей спосіб підходить тим, хто створює свої продукти. Напевно найскладніший спосіб, але в той же час прибутковий. Найважче в цьому випадку – знайти інвесторів і потрапити в потрібний час, ну і звичайно концепція гри повинна зацікавлювати. В даний момент, як ми бачимо ігри, що робляться за дві тижні на коліні вже не випускаються, тому що це не прибутково і в це ніхто не грає.

Висновок

Усі ці варіанти заробітку на ігрових проектах мають право на життя. Їх можна як вдосконалювати, так і суміщати. Головне з цього всього швидко адаптуватись, зрозуміти як можна заробити на певному проекті і по максимум реалізувати це. Способів заробити на іграх дійсно багато, ось тільки знайти їх не так просто. Деякі люди примудряються заробляти ще до релізу ігор на ігрових активностях у діскорді, твітері або на мінтах ігрових предметів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *