Як додавати посилання на контент у партнерському маркетингу

Короткий гайд як додавати посилання на контент у партнерському маркетингу.

У попередній статті було описано, яким має бути контент для партнерських програм. Ця стаття містить коротку інструкцію як додавати посилання на контент у партнерському маркетингу.

Додавання посилань на вміст є важливим аспектом афілійованого маркетингу. Ось кроки, які слід виконати, щоб додати посилання до свого вмісту:

1. Виберіть продукт або послугу, які ви хочете просувати

Спочатку виберіть продукт або послугу, які ви хочете просувати як партнера. Переконайтеся, що він відповідає вашій ніші та вашій аудиторії.

Приклад вибору продукту на Amazon

2. Створіть своє унікальне партнерське посилання

Після того як ви вибрали продукт або послугу, вам потрібно створити своє унікальне партнерське посилання. Більшість партнерських програм надають інформаційну панель, де можна створювати свої партнерські посилання. Скопіюйте посилання та тримайте його під рукою.

Створіть своє унікальне партнерське посилання

У різних партнерських програмах доступні різні види рекламних можливостей. На Amazon, окрім простого посилання, можна вставити HTML код безпосередньо на сайт. Тому ви також можете використовувати цей спосіб.

Створіть HTML код для зображення
Створіть HTML код зображення та текст

3. Вставте посилання у свій вміст

Тепер настав час вставити посилання у ваш контент. Ви можете додати посилання до свого тексту, зображення або будь-якого іншого відповідного місця у вашому контенті. Використовуйте прив’язаний текст, який має відношення до продукту чи послуги, які ви рекламуєте. Також ви можете додати html-код у свій блог або сайт.

4. Розкрийте ваші афілійовані відносини

Важливо розкрити аудиторії ваші партнерські відносини з даним продуктом. Ви можете зробити це, додавши застереження внизу вмісту або в розділ огляду продукту.

5. Перевірте свої посилання

Перш ніж публікувати вміст, важливо перевірити свої посилання. Клацніть посилання, щоб переконатися, що воно працює належним чином і спрямовує користувача на правильну сторінку.

6. Відстежуйте свої кліки та прибутки

Коли ваш вміст буде опубліковано, відстежуйте кліки та прибутки на інформаційній панелі вашої партнерської програми. Проаналізуйте свої результати та оптимізуйте вміст, щоб підвищити кількість конверсій.

Висновок

Додавання посилань до контенту в партнерському маркетингу передбачає вибір продукту чи послуги, створення партнерського посилання, вставлення його у ваш контент, розкриття ваших партнерських відносин, тестування ваших посилань і відстеження кліків і прибутків.

Це частина статей про те, як заробити на партнерському маркетингу. Для перегляду інших статей – заробіток на партнерських програмах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *