Яким повинен бути контент для партнерських програм

Яким повинен бути контент для партнерських програм. Огляди продуктів. Туторіали. Порівняння продуктів. Демонстрації продукту. Списки продуктів.

У попередній статті було описано топ-5 партнерських програм. Після вибору ніші та програми наступним кроком є створення контенту. Існує багато різновидів можливого вмісту для цієї мети. Деякі з них будуть описані в цій статті:

1. Огляди продуктів

Огляд товару повинен включати:

  • Короткий огляд продукту – опис в одному-двох реченнях його основних характеристик, переваг тощо.
  • Як працює продукт – як працює продукт і які його особливості. Це повинно бути легко зрозуміти.
  • Посібники для покупців – напишіть чіткий контент, який дасть відповіді на всі запитання ваших клієнтів щодо конкретного продукту в одному місці. Також слід вказати ціну, інформацію про доставку та політику повернення.
  • Покажіть плюси та мінуси – плюси та мінуси в шаблоні огляду товару допомагають вашим читачам зрозуміти, що вони купують.

Поділіться своєю чесною думкою, виділіть функції та наведіть приклади того, як можна використовувати продукт. Ви також можете додати зображення та відео, щоб показати продукт у дії.

Приклад огляду продуктів

Наприклад, для огляду продукту ви можете написати допис із детальним оглядом нової камери, яку ви нещодавно придбали. Ви можете включити інформацію про функції камери, якість зображення, зручність використання та ціну, інформацію про доставку та політику повернення.

2. Туторіали

Створюйте навчальні туторіали щодо використання продуктів, які ви рекламуєте. Це може бути у формі покрокових інструкцій, відеоуроків або практичних статей. Створення інструкцій, які покажуть вашій аудиторії, як використовувати продукти, які ви рекламуєте, може бути чудовим способом зміцнити довіру та продемонструвати функції та переваги продуктів. Цей спосіб популярний на YouTube. Він також може включати деякі або всі елементи огляду продукту

Приклад інструкції: ви можете створити покроковий гайд, який покаже вашій аудиторії, як використовувати нове програмне забезпечення для редагування фотографій. Ви можете додати знімки екрана та поради щодо ефективного використання програмного забезпечення.

3. Пости порівняння

Створюйте статті, у яких порівнюйте афілійовані продукти, які ви рекламуєте, з іншими подібними продуктами на ринку. Це може допомогти вашій аудиторії прийняти обґрунтоване рішення про те, який продукт їй підходить. Він також може включати деякі або всі елементи огляду продукту

Приклад для порівняльної публікації: ви можете порівняти два різних килимки для йоги та висвітлити плюси та мінуси кожного. Це може допомогти вашій аудиторії прийняти зважене рішення, купуючи килимок для йоги.

4. Списки товарів

Створення списків найкращих продуктів у певній категорії може бути чудовим способом продемонструвати свій досвід у ніші та надати цінність вашій аудиторії. Також це можуть бути списки з «Топ-5 кращих смартфонів», або «Топ-10 кращих ноутбуків». Ви можете використовувати порівняльну таблицю всіх товарів або просто створити топ на ваш погляд. Це може бути чудовим способом продемонструвати продукти, які ви рекламуєте, і надати аудиторії підібраний список рекомендацій. Він також може включати деякі або всі елементи огляду продукту.

5. Демонстрації продукту

Використовуйте канали соціальних мереж для просування партнерських продуктів. Діліться зображеннями, відео та публікаціями, які демонструють продукти та підкреслюють їхні функції та переваги. Якщо у вас є аудиторія, ви можете демонструвати і рекламувати цей продукт в сторіс, відео та інших опціях в соціальних мережах, відразу випробувавши його. Різниця з оглядом чи туторіалом полягає в тому, що ви дізнаєтеся, як використовувати та отримуєте досвід наживо чи майже наживо. Він також може включати деякі або всі елементи огляду продукту.

Деякі інші поради

Партнерський маркетинг також може включати створення спеціальних цільових сторінок або рекламного вмісту, спеціально розробленого для певного продукту. Це може підвищити шанси на продаж, а також допоможе вам виділитися серед інших афілійованих компаній, які рекламують той самий продукт.

Використання соціальних мереж для просування партнерських продуктів також може бути ефективною стратегією. Це може включати створення публікацій у соціальних мережах про продукт, участь у розмовах у соціальних мережах, пов’язаних із продуктом, або навіть показ оголошень у соціальних мережах.

Висновок

У даній статті ви дізнались яким повинен бути контент для партнерських програм. Крім перерахованих методів, існує ще багато варіантів створення контенту для афілійованого маркетингу. Однак у цій статті були описані основні з них. Ви можете змішувати їх або редагувати відповідно до своїх потреб.

Це частина статей про те, як заробити на партнерському маркетингу. Для перегляду інших статей – заробіток на партнерських програмах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *